bedents_88yeah.blogspot.com

Wednesday, January 27, 2010

Sejujur mana kata-kata

Sejauh mana ikhlasnya hati
ketika lembut senyum diberi
apakah ada tujuan...
sebalik senyuman ini...
Sejujur manakah kata-kata
ketika kita bertentang mata
boleh kah aku percaya
ini bukan satu sandiwara
kerana sering
pengucapan zahir batin tak seiring
ada rasa ada jiwa
terluka hilang rasa percaya
Pengalaman telah mendewasakan
mematangkan fikiran
pahit getir yang pernah dilalui
guruku sejati
Bukan dirimu ku curigai
aku sekadar berhati-hati...
tidak rela bakal ada
antara kita yang kecewa
biar waspada
Sejujur manakah kata-kata
ketika kita bertentang mata
boleh kah aku percaya
ini bukan satu sandiwara
kerana sering
pengucapan zahir batin tak seiring
ada rasa ada jiwa
terluka hilang rasa percaya
Pengalaman telah mendewasakan
mematangkan fikiran
pahit getir yang pernah dilalui
guruku sejati
Bukan dirimu ku curigai
aku sekadar berhati-hati...
tidak rela bakal ada
antara kita yang kecewa
Pengalaman telah mendewasakan
mematangkan fikiran
pahit getir yang pernah dilalui
guruku sejati
Bukan dirimu ku curigai
aku sekadar berhati-hati...
tidak rela bakal ada
antara kita yang kecewa
biar waspada

1 comment:

  1. is, bukak la followers. aku mlas la nak link. aku nak follow ko.

    ReplyDelete