bedents_88yeah.blogspot.com

Sunday, February 14, 2010

HEPHEPHEP HORREYYYYY

takala aku berasa sedih xdpt menyambut tahun baru cina bersama keluarga ku...aku berasa sangat2 hepi krn mlm ini...ya malam 14.02.2010...ketika ramai pasangan kekasih meraikan hari yang mencetuskan banyak kontrevesi ini aku dan kwn2 ku meraikan hari lahir sahabat kami iatu syafik...upacara kami di mulakan dengan gurau senda menyakat zaidi yang lebih dikenali dgn gelaran kak zai......sepanjang perjalanan kami, pelbagai adegan lucu serta karenah masing2 sehinggakan tak kering gusi...Setelah tiba ke destinasi kami dan selepas melepaskan hajat tetiba sebuah tpt yang menjadi kegilaan ramai org telah dibuka...tpt yang di kenali sebagai tpt melepaskan tekanan serta bermacm2 tanggapan terhadap tpt tersebut...dalam hatiku ingin saja aku menyanyi sambil melepaskan tekanan...tp apa kan daya ada sesuatu yang menghalang hajat aku...tp apa yang paling gumbira..kawan2ku semua berseronok sambil mendengar dendangan artis terkemuka dr rumah A-3-6...kesedihan yang aku lalui berlalu begitu sahaja berlalu seperti debu2 yang berterbangan di tiup angin...wahai kawan2 ku...terima kasih di atas budi kalian..hanya Allah S.W.T yang mampu membalas jasa kalian...

No comments:

Post a Comment