bedents_88yeah.blogspot.com

Sunday, February 7, 2010

Layakkah Aku..

Flora Fauna Festival@ FLOFAF....satu nama yg agak gah di kolej Ungku Omar sejak khamis yg lalu...Aku merasa bangga mjd penghuni KUO krn mampu menampilkan kelainan yg xpernah terlintas di benak minda aku tp xtahu la dlm kotak fikiran org lain...tp...di sini bukan itu yg ingin aku ceritakan..akan tetapi sikap manusia atau lebih di kenali sbg mahasiswa dan mahasiswi..Semua org inginkan kekasih yg slu menemani kita stp masa di mana jua kita berada..akan tetapi persoalannya perlukah kita menunjuk2..wajibkah sepasang yg bergelar kekasih itu menunjukkan mrk bhgia sampai perlu berkepit ke hulu dan ke hilir bersama2...aku pun heran mane x nyer..pakai tudung pastu berkepit ngn lelaki cm la da kwen..pastu dok berdua2an sampai mnykitkan mata dan mencemarkan keindahan FLOFAF..tahu la yg dir tu ngh bahgia p xpyh la nk tunjuk sampai cm2 skali..aku pun x tahu la pe nak jd ngn umat akhir zaman nie..

2 comments:

  1. bukan soal jeles..nth la kdng2 aku pun xtahu nak kte pe..huhuhuhuuu..biarlah mereka dgn hal mereka n aku dgn dunia aku sendiri...

    ReplyDelete